Placuszki jogurtowe z borówkami


Pyszne placuszki idealne na deser dla całej rodziny. Borówki można zastąpić innymi owocami np. jagodami lub porzeczkami. Przepis dziecinnie prosty i nie wymaga użycia miksera. Polecam !

Wszystkie przepisy będą dostępne na mojej stronie na Facebooku zachęcam do polubienia :)
                                        /https://www.facebook.com/KulinarneePrzygody/


Składniki:

  1. Kopiasta szklanka mąki pszennej
  2. 3/4 szklanki jogurtu naturalnego
  3. 3/4 szklanki mleka
  4. 3/4 szklanki borówek
  5. łyżeczka sody
  6. łyżka cukru
  7. jajko
  8. Olej do smażenia ( użyłam kokosowego)
Przygotowanie:

Jogurt wymieszać z mlekiem oraz jajkiem. Dodać cukier a następnie przesianą mąkę z sodą. Wymieszać na koniec wsypać borówki. Smażyć na rozgrzanej patelni z niewielką ilością oleju po kilka minut z każdej strony. Obracać gdy na cieście pojawią się "bąbelki". ( Do smażenia użyłam patelni do naleśników. Gotowe posypałam cukrem pudrem. Smacznego !

         Zapraszam do oglądania filmu z przygotowań oraz do subskrybowania mojego kanału:









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz