Muffiny bananowe ekspresowe :)


Pyszne i proste w przygotowaniu babeczki. Nie wymagają użycia miksera ani dużego nakładu pracy.
Polecam dla dużych i małych. Robię je najczęściej z bananów, które już dłużej stoją i nie ma chętnych na ich zjedzenie. :)

Składniki:

( na 12 sztuk, szklanka 250 ml)

  1. Mąka pszenna 2 szklanki
  2. Cukier 1/3 szklanki
  3. Mleko szklanka
  4. Olej 1/2 szklanki
  5. Banany 2 najlepiej mocno dojrzałe
  6. Jajko
  7. Proszek do pieczenia łyżeczka
  8. Soda łyżeczka
  9. Sól szczypta
      Dodatkowo można dodać czekoladę lub orzechy ( dodałam ok 100 g orzechów włoskich)

Przygotowanie:
Do miski przesiać suche składniki: mąkę, sodę oraz proszek do pieczenia. Dodać cukier, sól i wymieszać. W osobnej misce wymieszać mokre składniki: mleko, olej, jajko. 

Suche składniki połączyć z mokrymi dokładnie wymieszać. Na koniec dodać rozgniecione widelcem banany oraz inne dodatki jeśli chcecie np. czekoladę lub orzechy. Ponownie wymieszać.

Foremkę do muffinek wykładamy papilotkami i przelewamy przygotowane ciasto.

Muffiny wkładamy do nagrzanego piekarnik do temperatury 180 stopni i pieczemy do tzw. suchego patyczka ok. 30 minut. Smacznego !



Zapraszam was również do odwiedzania  mojego Facebooku gdzie dodaje wszystkie swoje przepisy:

                                                             Polub mnie na Facebooku


          Zapraszam do oglądania filmu z przygotowań oraz do subskrybowania mojego kanału:









11 komentarzy:

  1. O jejciu ale bym je zjadła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są tak proste, że można zrobić w każdej chwili :)

      Usuń
  2. Zrobię w tym tygodniu. Apetyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zrobiłam raz to teraz muszę co tydzień robić taką furorę w domu zrobiły ale fakt megaaaa pyszne i raz dwa się robi
    Dziękuję za przepis

    OdpowiedzUsuń
  4. Trafiłam przez filmik na yt, ale jakie szczęście :D Robiłam już babeczki z wielu przepisów i żadne nie równają się z tymi. Wyszły mięciutkie, wilgotne i pięknie wyrośnięte. Dziękuję :D

    OdpowiedzUsuń