Sorbet arbuzowy z dodatkiem truskawek z wyciskarki wolnoobrotowej Hurom H 100s

Na zakup wyciskarki wolnoobrotowej Hurom zdecydowałam się niespełna rok temu, kiedy mój synek skończył rok. Sklepowe soki nie odpowiadały mi składem. 

Opierając się na opiniach bliskich mi osób, przeszukując setki stron internetowych z recenzjami i opiniami zdecydowałam się na zakup wyciskarki Hurom. Już po pierwszym wyciśniętym soku okazało się, że był to strzał w dziesiątkę. :) 

We współpracy z marką Hurom miałam możliwość aktualnie przetestować kolejną wyciskarkę. Jest to to jeden z najnowszych modeli wyciskarki wolnoobrotowej Hurom H 100S.
  
Z wyciskarki przygotowałam pyszny sorbet arbuzowy z dodatkiem tryskawek. Jego przygotowanie jest dziecinnie proste i szybkie. Sorbet wyszedł rewelacyjny.

Składniki:

  1. Arbuz 1 kg
  1. Truskawki 300 g
  1. Sok z połowy cytryny

* opcjonalnie miód



Przygotowanie:

Arbuza obrać ze skóry, wypestkować, pokroić na kawałki ok 2 cm. Truskawki odszypułkować. Owoce włożyć do zamrażalnika na ok. 6 godzin.


W zależności od owoców sorbet może być mniej lub bardziej słodki. Gotowe lody możemy dosłodzić miodem i dokładnie wymieszać.


Sorbet jest gotowy do podania! Smacznego 😊


Po tym czasie przełożyć do miski i skropić sokiem z cytryny. W wyciskarce umieszczamy filtr do lodów i naprzemiennie wkładamy arbuza i truskawki.





Zapraszam was również do odwiedzania  mojego Facebooku gdzie dodaje wszystkie swoje przepisy:


Zapraszam do oglądania filmu z przygotowań oraz do subskrybowania mojego kanału:




Testowana przeze mnie wyciskarka przygotowuje soki z miąższem, soki klarowne, shake, smoothie, koktajle oraz mrożone desery takie jak lody, sorbety, pina-colady, milkshake. Dodatkowo możemy przygotować również tofu.



To, co wyróżnia wolnoobrotową wyciskarkę HUROM H100S, to miażdżenie składników na wolnych obrotach dzięki czemu możliwe jest zachowanie w wyciśniętym soku dużej ilości witamin i mikroelementów zawartych w owocach i warzywach.

Wyciskarka nie zawiera żadnych metalowych sit co jest według mnie jej największą zaletą. Sita zostały zastąpione filtrami. W Zestawie mamy filtry zewnętrzne oraz wewnętrzne do soków gęstych i klarownych, oraz filtr do lodów.




Urządzenie składa się i rozkłada w bardzo prosty sposób. Wyciskarka działa stosunkowo cicho, dzięki temu mój synek chętnie pomaga w przygotowywaniu soków i lodów. Nie zawiera żadnych ostrych elementów więc jest zupełnie bezpieczna.

To co również jest ogromną zaletą tej wyciskarki to łatwość czyszczenia.  Umyjemy każdy element pod bieżącą wodą a jest ich tylko 5. 



Dodatkowo otrzymujemy książeczkę z przepisami na pyszne soki i desery.



Oprócz tych wszystkich zalet wyciskarka pięknie się prezentuje w każdej kuchni. Do wyboru mamy kilka kolorów wyciskarek, wiec każdy znajdzie coś dla siebie.

Gdybym jeszcze raz miała decydować na pewno wybrałabym wyciskarkę Hurom. Chyba nikomu nie trzeba wyjaśniać jak ważne w naszej diecie jest spożywanie warzyw i owoców. Ten zakup do inwestycja na długie lata.

Dziękuje marce Hurom za możliwość przetestowania modelu Hurom H 100 S.



Wyciskarkę można zamówić na stronie internetowej hurom.pl



4 komentarze: