Sałatka nachos z kurczakiem


Składniki:

  1. Filet z kurczaka 2 pojedyncze
  2. Nachos 150 g
  3. Papryka czerwona
  4. Ogórki konserwowe 5
  5. Kukurydza konserwowa
  6. Fasola czerwona z puszki
  7. Kapusta pekińska mała ok 1 kg
  8. Pomidory malinowe 2 duże
  9. Jogurt naturalny 170 g
  10. Majonez 3 łyżki pełne
  11. czosnek ząbek
  12. Sól
  13. Pieprz
  14. Przyprawa do gyrosa łyżka
Przygotowanie:

Na początku przygotujemy sos. Przeciskamy przez praskę ząbek czosnku, dodajemy jogurt majonez, sól oraz pieprz. Na koniec wszystko razem mieszamy i sos jest gotowy.

Sałatkę układamy warstwowo: Połowa kapusty pekińskiej poszatkowanej, puszkę czerwonej fasoli, paprykę pokrojoną w kosteczkę, fileta z kurczaka, Całość polewamy połową przygotowanego sosu.
Kolejna warstwa to kukurydza z puszki, ogórki konserwowe pokrojone w większą kostkę, pomidory pokrojone w większą kostkę, pozostałą kapustę pekińską poszatkowaną. Całość polewamy pozostałym sosem. Całość dekorujemy nachosami. Wokół układam całe nachos, a do środka daje pokruszone. Smacznego!

Zapraszam was również do odwiedzania  mojego Facebooku gdzie dodaje wszystkie swoje przepisy:


Zapraszam do oglądania filmu z przygotowań oraz do subskrybowania mojego kanału:









3 komentarze:

  1. Jak zwykle zapisuję w zakładkach, uwielbiam twoje przepisy, zawsze mi się sprawdzają! Idealne smaki dla mojego narzeczonego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O takiej sałatce jeszcze nie słyszałam. Bardzo dobrze się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń