Tortilla grillowana z kurczakiem i warzywami


Składniki:

  1. Tortilla 4 sztuki
  2. Filet z kurczaka 350 g
  3. sałatka 4 duże liście 
  4. Pomidorki koktajlowe 10 sztuk
  5. Papryka czerwona 1/3 
  6. Kukurydza 1/3 puszki
  7. Mozzarella tarta 150 g
  8. Szczypiorek siekany garść
  9. Ulubiony sos: u mnie pomidorowy, może być czosnkowy, pikantny 
  10. Ulubiona przyprawa do kurczaka ( u mnie przyprawa do gyrosa oraz sos sojowy)
Przygotowanie:

Filet z kurczaka pokroić w kosteczkę przyprawić i odstawić na minimum godzinę. Po tym czasie podsmażyć na niewielkiej ilości oleju.

Paprykę i pomidorki pokroić.

Placek tortilli posmarować ulubionym sosem posypać odrobina sera. Ułożyć najlepiej wszystko na jednej połówce placka, aby łatwiej było nam zwinąć tortille. Kładziemy sałatę, kukurydzę, pomidory, paprykę, kurczaka, szczypiorek, ponownie odrobina sera. Całość zwijamy. U mnie najpierw dół tortilli, boki i całość jeszcze na pół. Tak samo postępujemy z każdym plackiem tortilli. Jak zwinąć możecie również zobaczyć w filmie poniżej. zawinięte tortille zapiekamy kilka minut w grillu elektrycznym lub na suchej patelni z każdej strony. Smacznego!

Zapraszam was również do odwiedzania  mojego Facebooku gdzie dodaje wszystkie swoje przepisy:


Zapraszam do oglądania filmu z przygotowań oraz do subskrybowania mojego kanału:











1 komentarz: