Kotlety z cukinii - Pyszne i proste w przygotowaniu ❤️

 Składniki
(na 12 sztuk)

  1. Cukinia 500 g
  2. Marchewka średnia
  3. Ser żółty tarty 100 g
  4. Cebula mała
  5. Jajka 2
  6. Czosnek 2 ząbki 
  7. Bułka tarta 5 łyżek + do opanierowana
  8. Mąka pszenna 3 łyżki
  9. Sól
  10. pieprz
Przygotowanie:

Cukinię zetrzeć na tarce jarzynowej na grubych oczkach, posolić o odstawić na kilka minut. Po tym czasie odcisnąć dobrze nadmiaru wody. ( Jeśli cukinia będzie duża obrać ze skóry i wydrążyć pestki)

Marchew i cebulę obrać i zetrzeć na drobnych oczkach. Dodać do cukinii. Przecisnąć czosnek przez praskę, jajka, ser, dodać mąkę, bułkę tarta. Całość doprawić solą oraz pieprzem i wymieszać. Zwilżonymi dłońmi uformować kotlety. Obtoczyć w bułce tartej i usmażyć na oleju na złoty kolor z każdej strony. Smacznego!

Zapraszam was również do odwiedzania  mojego Facebooku gdzie dodaje wszystkie swoje przepisy:


Zapraszam do oglądania filmu z przygotowań oraz do subskrybowania mojego kanału:









3 komentarze:

  1. Uwielbiam twoje przepisy, dzięki nim zainspirowałam się do stworzenia własnej strony internetowej. Zastanawiam się nawet nad współpracą z https://zleca.pl/wykonawca/marcin-design-1619988091 ponieważ chciałabym, aby moja witryna była jak najlepsza. Jednak ciężko będzie przebić twojego świetnego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję pięknie za ten przepis. Na pewno wypróbuję w tym tygodniu. Niedawno próbowałam zrobić kotlety z cukinii z innego przepisu, ale wyszły mocno średnie...Tutaj widzę dodatek marchewki i cebuli, myślę że nadadzą fajnego smaku. Poza tym przemycę trochę warzyw dla dzieci ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A słyszeliście o czymś takim jak dieta z brokuła? Ogólnie dla mnie to było bardzo dobre rozwiązanie, tym bardziej, że w końcu jem bardzo smaczne i wartościowe jedzenie

    OdpowiedzUsuń