Migdałowe ciasteczka z 4 składników

 Składniki:

  1. Mąka pszenna 280 g
  2. Zmielone migdały 100 g
  3. Masło 200 g 
  4. Cukier puder 75 g
Dodatkowo:
  1. Cukier puder do posypania lub czekolada
Przygotowanie:

Mąkę, masło, zmielone migdały i puder przełożyć do miski i zagnieść jednolite ciasto.

Ciasto podzieliłam na 35 części o wadze ok. 20g.

Z każdego kawałka ciasta zrobiłam wałeczek a następnie uformowałam kształt podkowy. 

Przekładamy na blaszkę wyłożoną papierem do pieczenia. Wkładamy do nagrzanego piekarnika do temperatury 180 stopni i pieczmy z funkcją góra dół ok. 20 minut do lekkiego zarumienia.

Gotowe przestudzić i dopiero zacząć dekorować.

Ciastka wyszły sporo więc możecie podzielić nawet na 45-50 sztuk i wtedy skrócić czas pieczenia o ok. 5 minut.

Ciastka możemy przechowywać w zamkniętym pojemniku kilka tygodni.  Smacznego!

Zapraszam was również do odwiedzania  mojego Facebooku gdzie dodaje wszystkie swoje przepisy:


Zapraszam do oglądania filmu z przygotowań oraz do subskrybowania mojego kanału:











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz