Siekane kotlety z kurczaka


Kolejny pomysł na filet z kurczaka. Pyszne kotleciki siekane urozmaicą obiady w naszym domy :) Bardzo szybko je przygotować i wszystkim smakują Polecam!
Na moim blogu znajdziecie również przepis na kotlety siekane z dodatkami: Siekane kotlety z cukinią i koperkiem oraz Siekane kotlet z kurczaka z brokułem


Składniki:
  1. Filet z kurczaka 500 g
  2. Ser żółty 100 g
  3. jajka 2
  4. cebula mała
  5. Mąka ziemniaczana 2 pełne łyżki ( można użyć pszennej)
  6. Majonez 2 łyżki
  7. Natka pietruszki łyżka
  8. Sól łyżeczka płaska
  9. Pieprz 1/2 łyżeczki
  10. Słodka papryka 1/2 łyżeczki
  11. olej do smażenia
Przygotowanie:

W misce mieszamy filet z kurczaka posiekany lub pokrojony w drobną kostkę, jajka oraz przyprawy: sól, pieprz słodką paprykę oraz posiekaną pietruszkę. Następnie dodajemy mąkę oraz ser żółty starty na tarce o grubych oczkach. Wszystko razem wymieszać łyżką.

Na patelni rozgrzewamy olej a następnie smażymy kotlety średniej wielkości.( Na jeden kotlet przypada jedna pełna łyżka przygotowanej masy). Smażymy na średnim ogniu przez kilka minut z każdej strony. Podajemy z ulubionymi dodatkami. Smacznego!

Zapraszam was również do odwiedzania  mojego Facebooku gdzie dodaje wszystkie swoje przepisy:

                                                             Polub mnie na Facebooku


          Zapraszam do oglądania filmu z przygotowań oraz do subskrybowania mojego kanału:













7 komentarzy:

  1. znam takie kotleciki, polecam bo są pyszne !

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzmią i wyglądają dobrze - mniam! Dobrze, że już pora obiadowa. Co prawda na dzisiaj mam zaplanowane już co inne, ale jutro... Kto wie, może uda mi się coś przygotować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznam się, że zwykłe kotlety juz mi się znudziły. Takiej wersji chętnie spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń